Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: php
Категория: Технологии
Прочетен: 19622
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 1
Архив
Постинг
30.06.2010 11:32 - Piwik - анализ и статистика в реално време
Автор: php Категория: Технологии   
Прочетен: 854 Коментари: 0 Гласове:
0



Piwik е полезен инструмент за анализ и статистика на трафика в реално време. Подходящ за SEO и както често се коментира от известно време насам - достоен заместител на Google Analytics (а и аз самият също не съм голям почитател на гугълците).

Наскоро попаднах на повече информация за този скрипт и тъй като все не намирам достатъчно време да довърша мой такъв проект реших да се възползвам от готовата услуга. Скрипта се инсталира с няколко лесни стъпки на собствен хостинг и се ползва както останалите броячи. За момента имам желание само да го тествам и затова не му взех домейн. Едно голямо предимство е възможността да се добавят потребители през панела и да им се дават права да виждат или администрират определени статистики. Полезно е ако желаете да давате достъп до статистика на клиентите си ;)

Цялата информация от Piwik е достъпна и чрез API като документацията е добавена в самия панел.

За момента единственото което не ми харесва е дизайна, но виждам че са предвидили възможност за работа с темплейти. Ако не намеря нещо което да ми хване окото то поне лесно ще добавя собствен такъв. Като цяло - препоръчвам го!

Връзка към Piwik



Тагове:   анализ,   SEO,   статистика,   API,


Гласувай:
0




Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031